W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, w obliczu rosnącego zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem SARS-Cov-2, zdecydowaliśmy w sobotę (14.03) o zamknięciu wszystkich sześćdziesięciu sklepów Decathlon w Polsce. Pozostaną one nieczynne do czasu ustabilizowania się sytuacji. Sportowe zakupy można realizować na decathlon.pl, a na decathlonowym blogu podpowiadamy, jak wykorzystać na sportowo czas spędzony w domu. Znaleźć tam można inspiracje i propozycje ćwiczeń przygotowane przez naszych pracowników, którzy sami są miłośnikami sportu i regularnie trenują.
FAQ
Czy zakupy można realizować przez Internet?
Tak, zakupy są możliwe do zrealizowania w Internecie poprzez stronę internetową www.decathlon.pl.
Kiedy sklepy Decathlon będą czynne ponownie?
Decyzję o ponownym otwarciu sklepów Decathlon podejmiemy w oparciu o aktualne zalecenia od instytucji rządowych. Informację przekażemy poprzez stronę internetową www.decathlon.pl oraz media społecznościowe Decathlon (Facebook @decathlonpolska).
Czy można odebrać produkt z serwisu rowerowego?
Tak, jest to możliwe z zachowaniem szczególnych środków bezpieczeństwa. Serwis skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu umówienia terminu odbioru produktu i poinformuje o dalszych krokach. Ze względu na dużą liczbę serwisowanego sprzętu prosimy o cierpliwość, kontakt serwisu powinien nastąpić do wtorku 17 marca.
Czy dostawy zamówionych przez internet produktów będą realizowane normalnie?
Tak. Wszystkie zamówienia realizujemy na czas.
Jakie opcje dostawy produktu przy zakupie online można wybrać?
Zamówienia dostarczamy kurierem do paczkomatu i do punktów odbioru.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze.
Czy można zmienić formę dostawy produktu po zamówieniu?
Nie, natomiast w przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: kontakt@decathlon.pl
Co z zamówieniem, które chciałem odebrać w sklepie?
Jeśli zamówienie zostało złożone z odbiorem w sklepie, już teraz prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: kontakt@decathlon.pl o treści:"Proszę o wysyłkę zamówienia <NUMER TWOJEGO ZAMÓWIENIA> na adres: IMIĘ I NAZWISKO, ULICA NR DOMU/MIESZKANIA, KOD POCZTOWY, NR KONTAKTOWY”Państwa zamówienie zostanie wysłane kurierem. Jeśli jednak nie są Państwo zainteresowani odebraniem produktów w ten sposób – prosimy o przekazanie nam prośby o anulację zamówienia – zlecimy zwrot środków. Aby anulować zamówienie, prosimy o wiadomość @ na adres kontakt@decathlon.pl o treści: "Anuluję zamówienie NUMER TWOJEGO ZAMÓWIENIA".
Co ze zwrotem/wymianą produktów w sklepie?
Obecnie nie ma możliwości zwrotu oraz wymiany produktów w sklepach Decathlon. Termin dokonania zwrotu/wymiany zostanie adekwatnie wydłużony o ilość dni, kiedy sklepy Decathlon będą nieczynne.
Jak mogę zwrócić produkt online?
Bezpłatnie można zwrócić lub wymienić produkt w Paczkomatach 24/7. Można również wysłać zwracane produkty za pośrednictwem kuriera. Więcej informacji na: https://www.decathlon.pl/zwroty.html