Decathlon, wiodąca globalna marka sportowa o wielu specjalizacjach, ujawnia swój nowy cel, "Move People Through the Wonders of Sport", oraz strategię stojącą za tą nową, odważną ambicją, aby zapewnić każdemu innowacyjny i zrównoważony sport. W ramach tej ewolucji Decathlon prezentuje swoją nową odsłonę, która obejmuje dynamiczną i przyszłościową tożsamość oraz nowe logo.
NOWA TOŻSAMOŚĆ MARKI I PORTFOLIO
MODEL BIZNESOWY OPARTY NA ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU
- 20% redukcji bezwzględnej emisji CO2 w 2026 r.
- 42% redukcji bezwzględnych emisji CO2 w 2030 r. i zerowy poziom emisji netto do 2050 r.
NOWE DOŚWIADCZENIE KLIENTA UKSZTAŁTOWANE PRZEZ CYFROWY SPOSÓB MYŚLENIA
INNOWACJA W SERCU WIELOSPECJALISTYCZNEJ MARKI SPORTOWEJ
PATRZĄC W PRZYSZŁOŚĆ JAKO JEDNOŚĆ
W 2023 r. zespół wykonawczy Decathlon osiągnął parytet po raz pierwszy w swojej historii, a firma podjęła bezprecedensowe zobowiązania na 2026 r., w tym mierzenie reprezentacji, integracji i przynależności, podejmowanie działań w tym zakresie oraz ustanawianie globalnych standardów i najlepszych w swojej klasie wyników w zakresie DEI.
O MARCE SPORTOWEJ DECATHLON
Decathlon, globalna, wielospecjalistyczna marka sportowa dla początkujących i najlepszych sportowców, jest innowacyjnym producentem sprzętu sportowego na każdym poziomie umiejętności. Z ponad 100 000 członków zespołu i 1700 sklepami na całym świecie, Decathlon i jego zespoły pracują od 1976 roku, aby spełnić nieustającą ambicję: Move People Through the Wonders of Sport - by pomóc ludziom być zdrowszymi i szczęśliwszymi w zrównoważonej przyszłości.