Trzecia edycja Snow Expo już za nami! Stadion Narodowy na dwa dni wypełnił się miłośnikami zimowych szaleństw. Była to również doskonała okazja na prezentację innowacji produktowych oraz o dyskusje na temat zbliżającego się sezonu.
Podczas konferencji, która miała miejsce w sobotę 27 października, dowiedzieliśmy się przede wszystkim o tym, jak odpowiednio dobrać sprzęt do stylu jazdy oraz posiadanych umiejętności, a także za jakie produkty i kiedy warto zapłacić więcej. Eksperci marki Wed’ze by Decathlon przybliżyli nam szereg innowacji, które odnajdziemy na sklepowych półkach w zbliżającym się sezonie.
Gościem specjalnym był Marcin Kapuściński – kierownik wyszkolenia Ski Spa, zawodnik i koordynator narciarskiej Kadry Polski. Na konferencji przedstawił wyniki testowanego sprzętu od Wed’ze by Decathlon oraz opowiedział o najczęstszych błędach popełnianych przy nauce jazdy na nartach dzieci, a także kiedy i gdzie najlepiej zacząć swoją przygodę z zimowymi sportami. Całe wydarzenie uświetniła obecność dziennikarza Pawła Sołtysa, który poprowadził spotkanie.
Wed’ze jest marką odpowiedzialną za rozwój narciarstwa oraz snowboardingu w sklepach Decathlon. Z roku na rok, odnotowuje ona dynamiczny wzrost sprzedaży. Dzieje się tak, ponieważ pod okiem ekspertów stale udoskonala swoje produkty, wychodząc na przeciw wymaganiom konsumentów.
W swojej ofercie Wed'ze podzieliło narciarstwo wyróżniając jego kilka odmian takich jak: Trasa, Freeride, Ski touring. Dzięki temu podziałowi każdy, kto wybiera się na śnieżne szaleństwo, łatwiej odnajdzie dedykowany mu sprzęt. Aby ułatwić dobór odpowiednich produktów, marka wprowadziła również ich podział w ramach kategorii w zależności od stopnia zaawansowania.
Nie pozostaje zatem nic innego, niż zaopatrzyć się w zimowy ekwipunek i ruszać na narty! Niezbędny sprzęt, odzież i akcesoria są dostępne w sklepach Decathlon oraz na www.decathlon.pl.
Do zobaczenia na stoku!