Prosto z alpejskich stoków. Pokaz nowej kolekcji Wed’ze

Prosto z alpejskich stoków. Pokaz nowej kolekcji Wed’ze

Prawdziwie zimową atmosferę niczym z najmodniejszego narciarskiego kurortu stworzyli autorzy najnowszej kolekcji Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018 podczas pokazu mody inaugurującego tegoroczny sezon białego szaleństwa. Pierwsza kolejka górska odjechała 8 listopada br. ze stacji Studio Las w Warszawie.

Żywe, pachnące lasem świerki, dynamiczna, energetyzująca muzyka, gra świateł i bajkowo prószący śnieg – tak wyglądała scenografia konferencji prasowej w formie pokazu mody, prezentującego najnowszą kolekcję Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018. Ale nie tylko za sprawą scenografii zaproszeni goście mogli poczuć się jak w nowoczesnym kompleksie narciarskim w sercu Alp. Największe emocje i skojarzenia z najlepszym górskim kurortem wzbudziła sama tegoroczna kolekcja ubrań i sprzętu sportowego Wed’ze, stworzona przez projektantów i inżynierów u podnóży Mont Blanc.

Kolekcja Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018 powstała dla miłośników białego szaleństwa na każdym poziomie zaawansowania. W tym roku postawiliśmy na design zgodny z najnowszymi trendami oraz technologiczne nowinki, które nie tylko sprawiają, że uprawianie sportów zimowych staje się jeszcze przyjemniejsze, ale również podnoszą bezpieczeństwo na trasie – mówi Dariusz Berger, lider  marki Wed’ze, Decathlon Polska

Pokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (1).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (2).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (3).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (4).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (5).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (6).jpg
Na wybiegu niczym na stoku zaprezentowało się ośmioro narciarzy i snowboardzistów, w tym juniorzy, w czterech kategoriach odpowiadających liniom kolekcji: freeride, freestyle, trasa oraz baby+junior. Dorośli modele, będący na co dzień pracownikami sieci Decathlon, szusowali parami, a towarzyszyły im komentarze szkoleniowców technicznych marki Wed’ze, omawiających benefity i nowatorskie rozwiązania zastosowane w elementach stroju. Widownię najbardziej rozczulił najmłodszy uczestnik wydarzenia, czyli 3 letni Marcel, który z wielkim wdziękiem przedstawił kombinezon dedykowany maluchom. Podsumowaniem pokazu było wspólne wystąpienie wszystkich osób na wybiegu.
Przelotne opady śniegu nie utrudniły dziennikarzom korzystania z innych atrakcji. Po rozwiązaniu krótkiego quizu na temat sportów zimowych mogli skierować się do najbardziej interesującej ich strefy innowacji Wed’ze. Tam czekały na nich najważniejsze produkty nowej kolekcji, a także gotowi do wywiadu przedstawiciele sieci Decathlon.
A ponieważ wiadomo, że narciarski lifestyle to nie tylko sam sport i nawet najbardziej zapaleni wyczynowcy potrzebują chwili wytchnienia, zwieńczeniem wydarzenia było prawdziwe après-ski, a surowe, industrialne wnętrza Studia Las przeistoczyły się w chilloutowy bar, jakich nie powstydziłoby się francuskie Chamonix.
Pokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (7).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (8).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (9).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (10).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (11).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (12).jpgPokaz kolekcji Wed'ze by Decathlon (13).jpg
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.