„Wszystko za żappsy” to nowa specjalna strefa dostępna w aplikacji mobilnej Żabka. Rozrasta się o kolejne promocje dla klientów. Nową marką obecną w systemie lojalnościowym jest Decathlon, który oferuje rabaty na swoje dwie usługi cyrkularne.
Klienci Żabki mogą od teraz wymienić zbierane przez siebie żappsy nie tylko na zniżki dostępne wewnętrznie. W nowej sekcji „Wszystko za żappsy” dostępne są także promocje innych marek i sklepów, a ich kategorie dostosowane są do potrzeb użytkowników. Jedynym partnerem sportowym programu został Decathlon, który na początek współpracy udostępnił rabaty na dwie swoje usługi: Decathlon Rent (rabat 30%) i Decathlon Serwis (rabat 20%).
Współpraca między markami to dobry przykład synergicznego działania w marketingu. Z jednej strony pomaga ona spełniać oczekiwania klientów Żabki co do atrakcyjnych benefitów. Z drugiej strony poszerza świadomość usług cyrkularnych marki Decathlon, która w ostatnim czasie stawia ogromny nacisk na politykę zrównoważonego rozwoju i chce być jak najbardziej przyjazna środowisku. Ta współpraca na żadnym etapie nie jest przypadkowa.
Jak mówi Jacek Płaza, lider circular economy w Decathlon Polska: „Na ile tylko możemy, działamy w obiegu zamkniętym. Do tego samego zachęcamy naszych odbiorców i klientów. Usługi, które oferujemy w strefie „Wszystko za żappsy” wskazują na konsumencki model: kup/wypożycz (sharing economy) - napraw - używaj dalej (przedłuż cykl życia produktu). Zwracamy w ten sposób uwagę na potrzebę myślenia o środowisku i klimacie. Klienci Żabki dostają więc szerokie spektrum wyboru - mogą wymienić swoje żappsy nie tylko na przysłowiowego hot doga i kawę, ale także na zadbanie o swój sprzęt na sezon wiosenno-letni”.
Rent i Serwis obecne w aplikacji mobilnej Żabka to dopiero początek współpracy między Żabką a Decathlon. W ramach wspólnych działań obie marki przygotowują kolejne promocje, które zostaną ogłoszone niebawem.