Brak kibiców na trybunach. Gdy cisza staje się nie do zniesienia…
Do niedawna trudno było wyobrazić sobie mecze bez wsparcia kibiców. Dziś, obraz pustych trybun wpisał się w sportową rzeczywistość. Bez zagrzewającego do walki dopingu, oklasków, chóralnych okrzyków. Cisza ta jest, paradoksalnie, głośniejsza niż kiedykolwiek.
Aby pokazać, że drużyna to nie tylko zawodnicy, ale również kibice, siatkarze VERVA Warszawa Orlen Paliwa i marka Decathlon przygotowali specjalną akcję wspierającą fanów w powrocie na trybuny.
Znów spotkamy się przy siatce
Mecze bez kibiców to nie to samo! Podkreślają to siatkarze VERVY Warszawa w nowym filmie, w którym odgrywają znaną przyśpiewkę, „Hej, sokoły”, wyłącznie przy pomocy dźwięków hali. Takich, jak uderzenia piłką o parkiet, siatkę, taśmę, odbiory, podbicia, serwy, bloki, a nawet odgłosy zmęczenia czy szczęścia po zdobytym punkcie. Tym sposobem siatkarze pragną zagrzać kibiców do walki. Aby pokonali trudne czasy i ponownie wypełnili halę głośnym dopingiem. By znów spotykali się przy siatce. A instrumentami dla siatkarzy jest sprzęt do gry w siatkówkę od Decathlon.
Wrócimy na halę silniejsi
Wielu kibiców nie może doczekać się powrotu do dopingowania siatkarzy. Oni również. Oprócz nagrania, zawodnicy VERVY Warszawa: Andrzej Wrona, Damian Wojtaszek oraz Jan Król, w trzech kolejnych filmach przekazali fanom słowa otuchy, motywując ich do przetrwania trudnych czasów. Co powiedzieli kibicom?
Andrzej Wrona: link
Damian Wojtaszek: link
Jan Król: link
Te słowa tylko potwierdzają, że pragnienie powrotu do normalności nie jest jednostronne. Drużyna trzyma się razem - na dobre i na złe, a akcja, będąca wynikiem bezpośredniej współpracy marki Decathlon z drużyną VERVA Warszawa Orlen Paliwa, daje wszystkim nadzieję, że już niedługo wrócimy na hale z jeszcze większą Vervą.
Nie tylko dla kibiców
Każdy miłośnik siatkówki może przygotować się nie tylko do powrotu na halę, ale również samej gry. Dlatego na stronie uruchomiono specjalny kreator, który pozwoli fanom zaprojektować herb, nazwę, a tym samym i koszulki swojej drużyny. Do wyboru jest wiele wzorów tarcz, ponad 40 totemów i dodatków, co daje tysiące możliwości! Autorzy najlepszych projektów zostaną nagrodzeni pakietem strojów dla całego zespołu wraz siatkarskimi zestawami startowymi.
Decathlon Polska jest partnerem sportowym drużyny VERVA Warszawa Orlen Paliwa. Zawodnicy warszawskiego klubu na co dzień w rozgrywkach ligowych występują w strojach marki własnej AllSix by Decathlon oraz testują sprzęt siatkarski, którego producentem jest Decathlon.