Liczne źródła, niskiej jakości content, słaba segmentacja wiadomości – do tej pory fani wędkarstwa, chcący śledzić nowinki dotyczące swojej pasji musieli mierzyć się z wieloma problemami. Odwiedzali strony, blogi i kanały social media bez pewności, że znajdą interesujące i zweryfikowane wiadomości. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest Fishster.pl by Decathlon, czyli platforma agregująca kluczowe dla wędkarzy treści.
Na Fishster.pl na pasjonatów łowienia ryb czekają wysokiej jakości informacje wędkarskie z różnych źródeł i perspektyw. Specjalnie opracowany algorytm pozwala na przedstawianie wiadomości o tematyce wędkarskiej z ponad 200 źródeł w jednym miejscu, a automatyczny system wyszukuje dedykowane artykuły i filmy. Dostępne informacje są aktualizowane kilka razy dziennie. Fishster.pl działa na wszystkich urządzeniach, także mobilnych.
– W Decathlonie od dawna angażujemy się w projekty ważne z punktu widzenia wędkarzy – mówi Arkadiusz Stanek, dyrektor wędkarstwa Decathlon Polska. – W wakacje zorganizowaliśmy kampanię na rzecz ochrony polskich łowisk – „Strażnicy Łowisk”, w ramach której pomagaliśmy rozwiązywać palące problemy związane z ochroną terenów, na których dokonywane są połowy. Według nieoficjalnych szacunków w Polsce mieszka nawet 2 miliony wędkarzy*. Mamy nadzieję, że witryna Fishster.pl będzie dla nich dużym ułatwieniem w codziennym wyszukiwaniu informacji – dodaje Stanek.
* http://exspace.pl/articles/show/2371