Black Friday to święto konsumpcjonizmu, podczas którego sklepy prześcigają się w proponowaniu wielkich rabatów, a wielu z nas decyduje się na zakupy, często zupełnie niepotrzebnych rzeczy. Tymczasem epidemia koronawirusa przypomniała nam, co tak naprawdę jest ważne. To dlatego Decathlon, zamiast proponować konsumentom atrakcyjne promocje, podczas Black Friday promuje pozytywny wpływ regularnej aktywności na nasze zdrowie i samopoczucie.
Black Friday przez cały rok
Promocje? Wielkie sezonowe wyprzedaże? Nie w Decathlonie! Misją firmy jest umożliwianie uprawiania sportu jak najszerszej grupie osób. To dlatego wszystkie produkowane przez markę sprzęty są nie tylko wysokiej jakości, ale także w najniższych możliwych cenach i to przez cały rok. – W Decathlonie nie organizujemy regularnych wyprzedaży, także z okazji takich wydarzeń jak Black Friday – mówi Wojciech Kozłowski, rzecznik prasowy Decathlon. – Naszą misją jest, by sport był dostępny zawsze i dlatego, jeśli tylko możemy to obniżamy ceny niezależnie od tego, jaki to dzień roku. Utrzymujemy najlepszy stosunek jakości do ceny każdego dnia i jesteśmy z tego dumni. W tym roku, podczas trudnych miesięcy, które nam teraz towarzyszą, uważamy, że najważniejsza jest troska o zdrowie. Wykorzystujemy więc pretekst dnia kojarzonego z wielkimi wyprzedażami do przypomnienia o tym, co tak naprawdę się liczy – dodaje Kozłowski.
Serce do zdrowia
Decathlon wierzy, że sport może zmienić nasze życie na lepsze, a włączenie aktywności fizycznej do codziennej rutyny niesie za sobą szereg korzyści. Trening w domu czy kolejny odcinek serialu? Spacer po lesie czy cały dzień w mieszkaniu? Hulajnoga lub rower czy dojazdy autobusem? Badania pokazują*, że ponad połowa Polaków nie uprawia żadnego sportu. Podczas Black Friday Decathlon chce przypominać, jakie korzyści niesie za sobą aktywność fizyczna, zachęcając do podejmowania wyborów, które pomogą poprawić kondycję i zadbać o to, co jest najcenniejsze, a czego kupić nie można – o zdrowie.
Nie tylko sprzęty sportowe
Same sprzęty sportowe to jednak nie wszystko. Decathlon promuje także aktywny tryb życia, organizując treningi online. W odpowiedzi na zamknięcie siłowni, studiów fitness i basenów, marka udostępnia codzienne zajęcia ze znanymi trenerami, do których można bezpłatnie dołączyć na platformie Decathlon GO. W ramach akcji Decathlon porusza Polskę czekają m.in. pilates z Olą Żelazo, mobility z Bronisławem Olenkowiczem, silne ramiona z Natalią Gacką, pływanie na sucho z Pawłem Korzeniowskim czy mobility flow z Kasią Bigos. Szczegółowy harmonogram treningów dostępny jest na platformie Decathlon GO.
* https://pie.net.pl/wp-content/uploads/2019/08/Raport_PIE-Sport-gospodarka.pdf