Decathlon stawia sobie za cel nieustanne ulepszanie sportu. Marka wierzy, że rozwój i postęp zależą przede wszystkim od sportowca, ALE ciężko mu osiągać świetne wyniki bez niezawodnego sprzętu. To właśnie oś najnowszej kampanii promującej Decathlon. Działaniom wizerunkowym towarzyszyć będzie aktywacja, dzięki której za wszystko będzie można zapłacić… sportem.
Decathlon ulepsza sport
Dla Decathlonu ulepszanie sportu jest prawdziwą misją – i to na każdej płaszczyźnie. Producent stawia na zapewnienie konsumentom jak najlepszego sprzętu w najprzystępniejszych cenach. To dlatego nie prowadzi sezonowych wyprzedaży – najniższe ceny utrzymuje przez cały rok. W przybliżaniu sportu pomagają również pełni pasji pracownicy, bo w sklepach Decathlon pracują wyłącznie ludzie, którzy kochają sport.
Działając w tym duchu, marka nie obiecuje konsumentom, że przebiegnie za nich maraton czy zdobędzie wyższy szczyt, ale zobowiązuje się do tego, że jej sprzęt sprawdzi się w sporcie. W najnowszych spotach Decathlon pokazuje sport w taki sposób, w jaki my wszyscy widzimy go na co dzień, gdy wybieramy się do parku pobiegać, czy gdy kibicujemy komuś na mecie.
Nowe wizerunkowe spoty dotyczą trzech dyscyplin – turystyki wysokogórskiej, kolarstwa szosowego i biegania w maratonach. Charakteryzuje je dokumentalny sznyt – filmy sprawiają wrażenie robionych z ukrycia, a każdy z nich pokazuje sport w sposób autentyczny, udowadniając, że marka rozumie sportowców. Spoty można oglądać od 5 lutego br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Sport – nowa forma płatności!
Marka przygotowała także niezwykłą aktywację, która udowodni, że aktywność fizyczna ma dla Decathlon prawdziwą wartość – tak wielką, że klienci będą mogli zapłacić nią za sprzęt sportowy. Jak to możliwe? Wystarczy wejść na dedykowaną stronę i odpowiednio udokumentować to, jak nowy sprzęt Decathlon ulepszył uprawianie sportu. Wówczas można otrzymać nawet 100% zwrotu kwoty za jego zakup (do 500 zł). To oznacza, że sport w Decathlon stanie się walutą!
Aktywacja ruszy w drugiej połowie lutego. Będą ją promować dedykowane materiały w mediach społecznościowych, spójne z kampanią telewizyjną i nawiązujące do niej w sposobie narracji. Dodatkowo w wybranych sklepach Decathlon uruchomiona zostanie specjalna kasa, w której klienci będą mogli zapłacić sportem za zakupiony sprzęt. Akcję wesprą też influencerzy.
Za koncepcję kreatywną i działania w internecie odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe MediaHub. Wsparcie PR zapewnia Hope. Spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski, produkcja Makata.