„Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” - pod takim hasłem powstała nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został jeden z najpopularniejszych polskich influencerów, ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
Wybór ReZiego to nie przypadek – jest nie tylko legendą polskiego YouTube, ale przede wszystkim ogromnym fanem sportu, który zaraża swoich widzów aktywnym stylem życia. Sam twórca nie tylko regularnie korzysta z naszego sprzętu, ale przede wszystkim jego otwartość do próbowania nowych rzeczy i aktywność stoją w zgodzie z wartościami, które wyznaje Decathlon. Wszystko to sprawia, że ta współpraca ma niemal naturalny charakter.
– zdradza Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication Decathlon Polska
Ogromnie cieszę się na tę współpracę, bo mam poczucie, że niemal w 100% oddaje mój styl życia i spędzania wolnego czasu. Ekipa Decathlonu, podobnie jak ja, ceni sobie aktywność i nie lubi nudy – więc dość szybko złapaliśmy dobry kontakt i podjęliśmy się realizacji naprawdę spektakularnych planów zdjęciowych. Widać w tym wszystkim sporo świeżości i pomysłów na aktywny wypoczynek, a całej kampanii dodatkowo sprzyja zbliżająca się wiosna. Mam bardzo silne poczucie, że robimy dobrą robotę.
- dodaje Remigiusz Wierzgoń.