Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego Decathlon wierzy, że Polacy zasługują na jeszcze lepszy sport. To dlatego, w odpowiedzi na likwidację Ministerstwa Sportu, marka powołała do życia własne. Jego celem jest wspieranie jak największej grupy osób w poprawianiu kondycji fizycznej.
Polacy, Przyjaciele, Sportowcy. Kondycja polskiego społeczeństwa od zawsze była naszym priorytetem – tak zaczyna się orędzie Decathlon. W stylizowanym na wypowiedź ministra wideo marka udowadnia, że od lat wspiera Polaków w walce o zdrowie i lepszą kondycję fizyczną. Wszystko to dzięki udostępnianiu produktów do trenowania ponad 80 dyscyplin, tworzeniu sportowej infrastruktury, prowadzeniu treningów online i wspieraniu sportu osób z niepełnosprawnościami.
– Misją Decathlon jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób, dlatego mówimy, że sport to nasza polityka – wyjaśnia Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu Decathlon. – Idea Ministerstwa Sportu powstała po to, aby dalej zachęcać Polaków do większej aktywności fizycznej, w czym nieustannie chcemy ich wspierać. W Decathlonie sami jesteśmy pasjonatami sportu i wierzymy, że zmienia on nasze życie na lepsze – dodaje Kozłowski.
Marka Decathlon świętuje w tym roku dwudziestolecie swojej obecności na polskim rynku. To obecnie 60 sklepów, w których pracuje ponad 3500 ministrów sportu, czyli po prostu Decathlończyków. To także dwa magazyny w Polsce i budowana właśnie fabryka rowerów. Misją marki jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób, dlatego wszystkie produkty dostępne są w najniższych możliwych cenach, niezależnie od tego, czy dedykowane są amatorom czy profesjonalistom. W odpowiedzi na likwidację Ministerstwa Sportu, opublikowane zostało wideo-orędzie, a także zmienione zostały grafiki w mediach społecznościowych.